ציוד לאירועים


לחלק מהאנשים תכנון אירוע מאפס יכול להיות הרבה יותר מרתק מאשר חגיגה במקום מוסדר, ולחלק אחר של האנשים זו תיראה משימה בלתי אפשרית. השכרת ציוד לאירועים יכול להיות פשוט ואף זול יותר ממה שאתם חושבים וחשוב לזכור שהסיפוק שלכם מהאירוע יהיה גדול יותר עם בחירת מקומות נוחה ומגוונת יותר. עם זאת, חשוב לזכור שציוד מאירועים אי אפשר להשכיר מכל אחד.

הציוד שיעשה את האירוע

אם אתם מתכננים להתחתן בחוף הים או בשמורה טבע, אם אתם מתכננים אירוע גדול ליום ההולדת ה-100 של סבא או אם אתם רוצים לחגוג בחצר הגדולה שיש לכם אך בצורה יותר מרשימה מאשר  חגיגה ביתית רגילה, אתם תצטרכו ציוד. אין ספק כי השכרת ציוד אירועים תהיה קלה, נוחה וזולה יותר מאשר קניית הציוד אך היא יכולה להתברר כטעות אם לא תשימו לב לכל הפרטים. ממי צריך לבחור ולמה צריך לשים לב? זה הזמן לגלות איך משכירים ציוד בצורה נכונה ונבונה.

ממי משכירים ציוד לאירועים?

·         כדי להשכיר ציוד לאירועים תצטרכו למצוא חברה אמינה. עוד לפני המקצועיות ועוד לפני איכות הציוד חשוב מאוד שתקבלו את הרושם שמדובר באנשים שאפשר לסמוך עליהם. כדי להגדיל את הסיכוי שלא תתאכזבו רצוי לבחור חברה מוכרת וגדולה שעובדת זמן רב בתחום, כי היא לא תרצה לפגוע בשם שלה גם במעידה חד פעמית עם לקוח אחד, כאשר בדרך כלל לחברות אלו יש מנגנוני פיצוי גם אם קורה משהו.
·         כדי להשכיר ציוד לאירוע ברגל ימין חשוב לבצע סקר שוק. השכרת ציוד יכולה להיות יקרה מאוד למרות שהיא משתלמת, ותוכלו למצוא את עצמכם בהוצאות של עשרות אלפי שקלים. כדי להוזיל את העלויות תבצעו סקר שוק ותוכלו גם להשוות על הדרך את השירות וההיצע של כל חברה ותקבלו מושג טוב יותר מי תהיה החברה הכי טובה.

ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים

למה צריך לשים לב?

כשאתם בוחרים את הציוד לאירוע הבא שלכם אתם חייבים לוודא האם זה כולל גם את ההובלה למקום האירוע וכמובן ההרכבה במקום כולל פירוק לאחר מכן. יש ציוד שתצטרכו לקחת לבד ועל ההובלה תצטרכו לשלם, כמו למשל ציוד בידור או פריטים עיצוביים מסוימים ולעתים המחיר יהיה כלול כבר בתוך מחיר ההשכרה. כמו כן חשוב לבדוק את שעות ההשכרה האפשריות והגמישות האפשרית מצד החברה.





תגובות

  1. יש כל כך הרבה דברים וציוד לדאוג לו בהפקת חתונה - מעיצוב האירוע עצמו שכולל עמדת שזירה, עיצוב חופה ועד לקייטרינג לאורחים, הסעות וכו' וכו'

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תכנון אירוע גדול- מתמקדים בעיקר

אוהלים לכל מטרה

כך תחסכו כסף באירוע שלכם